неділю, 28 серпня 2016 р.

"Моя Україна - єдина і вільна, я з нею пов'язую долю свою!"

Мати - земле моя! У біло-рожевому вінку з весняних квітів, у смериковій накидці із зелених шат, у золотому багрянці щедрої осені - ти завжди прекрасна! материнський образ України встає з полинових степів і глибинної чорноземної скиби, як барва зоріє із зажури поліських озер, що чистими очима довірливо дивляться на світ, виростає недосяжно на повен зріст із карпатських верховин.
Ти Україно, в паростках надій,
Широкою, як степ, душею,
В думі сивій, волі молодій -
Переймаюсь долею твоєю.

24 серпня 2016 року сільська бібліотека спільно з сільським клубом провели літературно-музичну композицію приурочену 25 - річниці  Незалежності України:

"Моя Україно - єдина і вільна, я з нею пов'язую долю свою!"

                                     

Виступ вихованців дитячого садка "Каштан": композиція "Ми діти твої - Україно!"



Діти в українському одязі тримаючи запалені свічки в руках читають "молитву за Україну".


Є одна Україна, як Мати Божа, цариця неба і землі, покровителька і захисниця України, і перед її образом повторимо заповітне Тарасове слово. 

Композиція: "Світло з Кобзарем".


23 роки Україна не знала війни. наш народ пишався тим що у буремні 90-ті, Україні вдалося зберегти мир. але війна не обійшла нашу деожаву тапер.

Вірші воїнам АТО.




Композиція: "Майбутнє України".



Я на рідній мові друзям щастя зичу,
Хай добро хлібину кожному несе.
У гостинну хату я усіх покличу.
І вони я певний зрозуміють все.
Де матусі ласка, батьківське тепло,
Де вкраїнська мова, пахне барвінкова
Де вкраїнська пісня розправля крило.

Учасники виконують пісню "Мова єднання".


Немає коментарів:

Дописати коментар