пʼятницю, 26 квітня 2019 р.

Гірчить Чорнобиль крізь роки гірчить...

Чорною плямою на нашій блакитній планеті стала Чорнобильська катастрофа.33 роки пройшло з тих пір, 33 роки смертоносна пилюка з ядерної печі покриває білі хати, поля і ліси, 33 роки цвітом скорботи і суму зацвітають Чорнобильські сади.У ліквідації аварії брали участь 600 000 людей: пожежники та медики, військовослужбовці та персонал станції – вони виконували свій обов’язок, ризикуючи своїм здоров’ям та життям.Всі ті, хто першими вийшли на лінію вогню, ступили у вируюче полум’я, в смертельну радіацію не за наказом командира, а за велінням совісті.
Мій біль, мій жаль, моя біда,
Моя ти пам'ять вічна.
Земля покинута й не та,
Отруєна й незвична.
Зелений край, колишній рай,
Краси шматки роздерті,
Отруйний дощ на чорний гай,
Тепер - це зона смерті.
Проходять роки, та біль Чорнобильської катастрофи ніколи не зітреться з людської історії, не згасне у віках.
Схилимо голови перед героями і жертвами Чорнобильської катастрофи. Низький уклін! Вічна Вам пам'ять!
До Дня Чорнобильської катастрофи в Великолевадській сільській бібліотеці оформлено виставку-пам'ять "Гірчить Чорнобиль крізь роки гірчить..."
Мій біль, мій жаль, моя біда,Моя ти пам'ять вічна.Земля покинута й не та,Отруєна й незвична.Зелений край, колишній рай,Краси шматки роздерті,Отруйний дощ на чорний гай,Тепер - це зона смерті.Проходять роки, та біль Чорнобильської катастрофи ніколи не зітреться з людської історії, не згасне у віках.Схилимо голови перед героями і жертвами Чорнобильської катастрофи. Низький уклін! Вічна Вам пам'ять!До Дня Чорнобильської катастрофи в Великолевадській сільській бібліотеці оформлено виставку-пам'ять "Гірчить Чорнобиль крізь роки гірчить..."





Немає коментарів:

Дописати коментар