четвер, 20 лютого 2020 р.

Пишався тим, що українець.

… «Я не тому письменник українського народу, що вмію писати. Я тому письменник, що відчуваю обов’язок перед народом. Бог вложив у мої руки перо. Хай буде дозволено мені використати його для доброго, для потрібного "Улас Самчук20 лютого 2020 року минає 115 років від дня народження Уласа Самчука. В Великолевадській сільській бібліотеці оформлено виставку - ювілей "Пишався тим, що українець".
Улас Самчук – одна з найяскравіших, найколоритніших, найцікавіших постатей української історії ХХ століття.
На жаль, для переважної більшості наших співвітчизників ім’я цього відомого журналіста, літератора та громадсько-політичного діяча до проголошення незалежності України було невідомим, а за кордоном навпаки – завжди добре знаним.
Улас Самчук – одна з найяскравіших, найколоритніших, найцікавіших постатей української історії ХХ століття.На жаль, для переважної більшості наших співвітчизників ім’я цього відомого журналіста, літератора та громадсько-політичного діяча до проголошення незалежності України було невідомим, а за кордоном навпаки – завжди добре знаним.


Немає коментарів:

Дописати коментар