середу, 13 травня 2020 р.

МІЦНА СІМ'Я - МІЦНА ДЕРЖАВА.

Міжнародний день сім’ї встановлений Генеральною Асамблеєю ООН у 1993 році і відзначається щорічно 15 травня.Немає міцніше на землі союзу, ніж щаслива і дружна сім'я. Це і початок нового життя, і продовження прекрасного роду, і шанування святості традицій. Сім'я - це найбільше щастя, яке людина може створити сама. В Міжнародний день сім'ї, Великолевадська сільська бібліотека бажає всім сім'ям міцного здоров'я, щастя, непохитної твердості родинних стосунків. Нехай дитячий сміх лунає всюди, а рідні будуть вам вірною опорою, нехай вас завжди зігріває тепло любові. Бажаємо вашим родинам бути квітучими, дружніми і згуртованими. Благополуччя і добра всім сім'ям!

Сім’я, родина, батьківщина – це єдині поняття. Людина до глибокої старості пов’язана з тією сім’єю, з якої вона вийшла, і все життя пов’язана із землею, де вона народилася і зросла. Куди б незакинула її доля, вона завжди подумки із своїм корінням.
З сім’ї починається життя людини, тут відбувається формування її як громадянина. Вона - джерело любові, поваги, солідарності та прихильності.
Сім’я як основний елемент суспільства була і залишається берегинею людських цінностей, культури та історичної спадкоємності поколінь, чинником стабільності і розвитку. Завдяки сім’ї міцніє і розвивається держава, зростає добробут народу!

Міжнародний день сім'ї: Привітання, смс і листівки, 15 травня, яке ...  



Немає коментарів:

Дописати коментар