середу, 7 квітня 2021 р.

Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати.

7 квітня, щорічно відзначають Всесвітній день здоров'я.
Починаючи з 1950 року щорічне проведення Всесвітнього дня здоров’я стало доброю традицією. Його мета – допомогти людям зрозуміти цінність свого здоров’я.
Здоровий спосіб життя – це повсякденна турбота про збереження та зміцнення здоров’я. Велике значення в цьому відіграє режим дня. Щоб не гаяти марно часу, його варто розпланувати.
Важливо передбачити час для всього: сну і навчання, відпочинку і занять спортом. Найголовніше – режиму дня потрібно дотримуватися обов’язково!
Головне — здоровим бути —
Це потрібно всім збагнути!
Бо як є здоров’я й сила,
То весь світ людині милий.

Великолевадська сільська бібліотека пропонує для вас валеологічну онлайн-годину "Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати" 











Немає коментарів:

Дописати коментар