четвер, 6 квітня 2023 р.

 Здоров'я - якість життя!

Щорічно 7 квітня в усьому світі відзначається важлива подія - День здоров'я. Суть цього свята полягає в тому, щоб нагадати людям про те, як важливо зберігати бадьорість духу і хороше самопочуття. Дата була обрана невипадково - 7 квітня 1948 почала свою діяльність Всесвітня організація здоров'я, яка проводить безліч досліджень і займається питаннями поліпшення якості життя населення планети.
Бути здоровим – вимога часу, яка має прямий стосунок до Всесвітнього дня здоров’я. Здоров’я – це життєва енергія, натхнення і задоволення від насиченого подіями життя. Це здатність ставити цілі й досягати їх, максимально реалізовувати свій потенціал. Піклуватися про своє здоров’я – це актуально, модно і престижно. Для вас бібліохвилинка "Здоров'я - якість життя!"









Немає коментарів:

Дописати коментар