четвер, 7 квітня 2022 р.

 Всесвітній день здоров

7 квітня весь світ святкує Всесвітній день здоров'я, який було започатковано на честь створення, а точніше – прийняття статуту Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) у 1948 році.
В день здоров’я бажаю всім його надійного зберігання!
Особливо гострої необхідності потребує збереження психологічного здоров’я в стресових умовах війни. Стрес виснажує нервову систему – отже, і весь організм в цілому.
Здоров’я - це справжнє багатство, наявність якого ми з вами інколи ігноруємо. Здорові люди здебільш рідко замислюються про те, як правильно і розумно влаштувати свій побут і життєдіяльність, щоб їх здоров’я залишалося міцним і надійним на тривалу перспективу. Наше власне здоров’я дуже легко втратити. Люди, що страждають тими чи іншими, особливо хронічними захворюваннями, на практиці кожен день стикаються з масою проблем, які активно відволікають їх від справжнього повноцінного життя.
З днем здоров'я! Бажаю міцного здоров'я, сил, енергії та бадьорості духу. Нехай настрій завжди буде хорошим, бойовим і позитивним. Бажаю завжди бути у формі, перемагати всі свої страхи і складності на життєвому шляху.













Немає коментарів:

Дописати коментар